tisdag 19 februari 2008

Jag mår så bra!

Dagen idag började som alla andra dagar.. dvs klockan 7..

Klockan åtta knallade jag ut på morgonpromenad..

6,02 km och 50,58 minuter.. alldeles lagomt..

jo, sen var det bara å käka frukost, läsa tidningen (arbetarbladet, tisdagens "på gång" hakade på Sofi Lindberg) sen satte jag igång å pluggade, ska verkligen försöka hinna klart ritningen på mobiltelefonen.. vill inte sitta i Gävle på föreläsning hela kvällen... Det är så, min klass läser just nu 2D Cad, men då jag redan läst den kursen läser jag i stället Cad Invetor.. (3D).. och min kurs är på kvällstid och på kvartfart.. riktigt segt med andra ord.. försöker få klar uppgifterna veckan före.. för, kommer någon uppgift som är svår har jag ca två veckor på mig att klara dem innan nästa uppgift kommer..

Mja.. nog om Cad..

Nu ska jag Cadda.. =)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar