måndag 18 februari 2008

det kunde ju jag glömma..

Tvtittande resten av kvällen!?! Javisstsörrö... glöm det.. Fick precis lite press på mig att göra klart loggan till firman.. typ.. så fort som möjligt.. alltså.. NU.. hmm.. Så nu har jag några timmars jobb framför mig.. det är ju tur att det är roligt..

fick en frågan om jag kunde lägga upp lite spännisbilder..

nu är det så här att visst, jag har bilder, spännisbilder.. de har jag tagit för att se om det händer något.. om träningen ger synliga resultat.. men de bilderna ska helst ligga i en spärrad mapp i min dator.. =)

Jag ska ta med kameran till gymmet inom en snar framtid för att fixa bilder till kommande hemsida. Då kanske jag kan dela med mig av en bild eller två.. kanske..

sen kan det vara så att jag är lite för blyg för att spänna mig i halvnaket tillstånd för att sedan publicera det här..

Ja just.. jobba ja..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar