fredag 29 februari 2008

rygg..

Precis hemkommen från gymet.. Otroligt skönt var även detta pass.. rygg stog på schemat och det blev en del tunga övningar..

Det händer saker i Sandviken... som, på gymet var det en person som tränade i långkalsonger.. Jag brukar inte bry mig om hur folk ser ut när de tränar, jag är glad bara de har kläder på sig.. men långkalsonger?! där går väl ändå gränsen.. huu.. ni vet såna stora slappa... hmm.. inte vackert!

På väg hem svängde jag förbi Ica för att inhandla en liten godispåse... jag blir sååå glad av godis! Jag älskar godis!! mm.. När jag kom ut från Ica stog 2 (TVÅ!!) polisbilar utanför och en stor grupp yngre grabbar.. bara en sån sak som att se två polisbilar på ett och samma ställe i Sandviken får en att höja ögonbrynen en aning.. det är inte en vanlig företeelse....

Nu ska jag kolla på House och äta godis! mm..

I morgon blir det träning i Borlänge som vanligt.. första och enda bänkpasset denna vecka, annars brukar det ju vara två.. men, det är lugn vecka denna vecka.. behövligt!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar