måndag 25 februari 2008

Morgonpromenaden..

Dagens promenad är nu avklarad.. 6 km även idag och det återstår nu 19 km innan målet för denna vecka är nått..

Otroligt vad det är skönt att gå på morgonen.. nog för att det blev lite sent idag, men lika skönt ändå.. Känns som att jag måste förlänga sträckan en aning, det är inte jobbigt att gå där mera.. första svängarna är alltid kämpiga, jag är ju lite av en periodare, går och går mycket i några veckor för att sen lägga av när det blir dåligt väder.. Nu är jag inne i promenaderna igen och jag längtar lite på kvällen till morgondagens promenad.. det är ju bra!

Nu ska jag äta frukost och ta mig en dusch för att sedan fara in till skolan och fixa lite med datakontot så jag kan fortsätta mitt caddande.. :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar