söndag 24 februari 2008

Oj då...

Värst vad tiden går när man har roligt..

Roligt ja, jag har suttit och ritat i Cad sen sju.. inge skolarbete denna gång utan jag fick ägna mig lite åt 2D cad.. har grejat med klubbens logga, den måste göras om, tänkte kolla om det gick att göra det i Cad..

Såå.. eftermiddagen.. var ner till mor och far för att stjäla lite mat, hade ingen lust att laga något.. Kött och potatis.. men nog fan tyckte jag att köttet var mysko.. tänkte att det måste ha varit en gammal gammal älg.. men icke.. det var inte ens älg.. inte konstigt att det var så konstigt då.. hmpf! Det var ju inte igår man åt annat kött än älg! menmen,, jag åt en bit ko och lite pärer.. Sen for jag hem å började Cadda.. hade väl inte så mycket annat för mig antar jag.. så var jag ju tvungen att testa den nya musen, som för övrigt fungerar alldeles utmärkt!

Sommarjobb verkar vara ordnat redan, här behöver man inte göra nått själv.. haha.. våran lärare tar upp telefonen, ringer Sandvik och vips, så har vi jobb.. fantastiskt! Såå, det jag behöver göra nu är att säga till min lärare att ringa.. perfekt.. nog för att jag redan skickat ansökan..

Nej usch.. nu måste jag sova.. märkt ju på mitt tomtugg att jag antingen måste vara full (vilket jag mycket sällan är då jag inte har varken tid, lust eller behov av att dricka alkohol.. det är inte bra för träningen) eller mycket trött.. jag är trött..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar