måndag 18 februari 2008

Ben..

Passet idag gick bra..

Benen är totalt slutkörda nu.. Nöjd!

Annars då.. Caden är inte klar, jag har varit väldigt seg idag... Enda vettiga jag gjort är att promenera, äta och träna.. så har jag pluggat lite matte..

Egentligen borde jag väl plugga minst 10 timmar per dygn nu då jag har tenta på fredag.. men känns som det inte spelar så stor roll hur mycket jag plugga.. är så långt ifrån att klara tentan ändå.. är inte ens klar med matte C.. Men, får se hur det går.. Flera chanser kommer ju.. å som tur är är jag inte ensam om att behöva göra omtentor.. majoriteten i klassen ska skriva på fredag..

Usch, jag är riktigt trött nu.. i benen.. skakis.. så skönt! Blir tvtittande resten av kvällen.. som vanligt.. precis som vanligt..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar