onsdag 27 februari 2008

Med foten i toan..

Mycket skumma saker nu.. hmm..

Grannen bara stog där, halvnaken, fet och muttrande, sen körde han ner foten i min toa och rörde omkring, när det var klart ställde han sig och urinerade där med öppen dörr.. Varför i hela friden drömmer jag om en halvnaken fulgubbe till granne?

Kan ju säga att jag mådde skapligt dåligt av att se honom på vägen utanför i morse..

Dagen idag då.. ja, ingen morgonpromenad i morse, var så dåligt väder..

Så, ingen träning blev det heller, känner mig fortfarande sliten... vilar en extra dag.. har väl aldrig vilat fyra dagar i streck förut om jag inte varit liggande i influensa.. menmen, någon gång ska bli den första. det är ju bara tur att det är långt kvar till tävling.. och ännu längre till SM..

Varför är jag så trött!! Jag sover 8 timmar varje natt, äter ordenligt med mat.. blabla.. hmmm.. kanske bara beror på att det varit så tung träning som det varit de senaste veckorna/halvåret.. kanske bara är bra för mig att ta dessa fyra vilodagar.. men sen kör jag på igen.. träning i morgon.. både morgonpromenad och gym..

Nu blir det väl tv hela kvällen antar jag.. det har jag förtjänat idag tycker jag.. :) tss.. säääkert..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar