onsdag 20 februari 2008

Härlig dag..

For in till Gävle på eftermiddagen för att sätta mig ner i föreläsningssalen och avnjuta en fyra timmar lång föreläsning om tryck.. det är fysik det handlar om.. jag klarade endast av en föreläsning på två timmar, det började krypa så hemskt i kroppen och jag börjar starkt fundera på om jag har damp eller om jag bara lider av lite för mycket energi.. hur som, jag for hem, åt mat, och satte mig för att plugga. jag är ju färdig med ritningen på mobiltelefonen.. i morgon kan jag därför börja med nästa projekt, en dusch.. Ja, alltså, klart jag ska duscha, men i morgon ska jag även rita en dusch.. hmm..

Vilodag idag, var skönt, jag behöver vila ibland.. två dagar i veckan iallafall, vila från gymmet, morgonpromenaden blev av och jag har sen i eftermiddags längtat efter nästa promenad.. så skönt att gå!

Nu blir det snart läggdags så jag orkar upp till sju i morgon..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar