fredag 22 februari 2008

Knäppa sms..

Igår vid halv sjutiden på kvällen fick jag ett sms av en okänd person.. när klockan var strax före nio hade ytterligare 23 sms trillat in i min inkorg.. man bli ju som lite.. hmm.. fundersam.. knepiga frågor ställdes.. hoppas telefonen ligger tyst idag...

Jag är ruskigt trött inatt, kanske beror på att jag drömde en massa tok i natt.. i natt gick jag många mil.. vaknade och var helt bortdomnad i handen..

Börjar väl bli lite nervös inför tentan idag.. men går det så går det, annars skriver jag den igen bara.. Ska bli skönt att få denna avklarad, nästa omtenta i matte är i augusti.. i eftermiddag jag kan koncentrera mig på att plugga till de kommande tentorna i mars..

Vart ju lite trött när jag fick höra att naturvetenskapstentan ska skrivas en lördag.. lördagen då min födelsedag infaller.. nog för att jag börjar bli van med att inte kunna ta det lugnt och fira när jag fyller.. Förra året for jag på "Ungaledarläger" till åland dagen efter..

Nu ska jag hälla i mig kaffe och hoppas jag piggnar till lite..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar