söndag 25 april 2010

Bra affärer..

Ja, det vart ingen bild på någon bäver.. I går åkte vi en sväng för att ta en bild på kor, jag och pappa.. Vi hittade inga kor heller.. Så vi åkte en tur i skogen, sen åkte vi till Jäderforsskogen för att ta en bild på vår fina vedhög som vi har köpt. Sen for vi till Farmor och farfar en sväng, vart bjudna på tacos..

Såå.. Bilderna från helgen blev; Elstolpar, en å, en bro, ett hus och en vedhög.. Ja så knäppte jag en bild på en husvagn också..

Jag är oerhört nöjd över mitt nya objektiv, det var ett bra köp.

Det trevligaste med att fotografera är nog att knalla omkring ute i naturen och leta efter fina bilder.. Jag älskar skogen! I fredags när vi letade bäver satt vi mitt i skogen och drack kaffe.. Kaffe kan inte smaka bättre än den gör i där..

Idag då, införskaffat en frysbox, lagat massor av mat, kyckling i dragonsås, latat mig och latat mig lite till... En bra dag helt enkelt..

Nu är det två månader kvar till Åre.. :)

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar