torsdag 15 april 2010

Syltgaffel..

Nu är det inte långt kvar till helg.. Jag har längtat sen i måndags.. Riktig tröttvecka..

Tröttheten är helt naturlig för min del den här tiden på året och att jag var krasslig igår har en förklaring.. Pollen.. punkt.. Det är som det är och som det brukar, bara bita i det sura äpplet.. Bit ihop och jobba på.

Pannkaka i matlådan, vart lagomt trött när jag såg att det kommit en droppe sylt i matlådspåsen.. Besticken var ordentligt kletiga.. Otrevligt..

Har varit och shoppat på lunchen, först storhandling på apoteket och sen åkte jag och köpte en vårjacka.. Äntligen hittade jag en som jag tyckte om.. Inte för att jag letat så intensivt, men ändå..

Skulle ha klippt mig efter jobbet idag men Emelie är sjuk.. Blir i morgon istället.. Det är nog första gången jag längtar efter en klippning..

Ingen träning idag heller, jag är trött och trött.. Ska åka hem och sova när jag slutar jobbet.. Två vilodagar kan vara bra.. :)

60 kubik ved är beställt, nu har vi en del att kapa och klyva i sommar.. Det blir bra det.. vardagsmotion ;)

Igår när jag la mig i soffan efter jobbet gjorde jag ändå liiiite nytta, fixade pappas blogg, han har nu lagt upp bilder från gymet i österbybruk..

Mer då.. nej inget mer att säga..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar