söndag 11 april 2010

Ruttet dåligt..

Jag har haft en riktigt skön dag idag, har mest inte gjort någonting alls.. Vaknade sen förmiddag, slöade framför datorn, skurade hallgolvet som jag inte hann göra när jag skulle göra det för istället hade jag varit till Bernö efter jobbet och köpt en massa blommor som jag fixade med resten av den dagen.. Hur som, skurade hallgolvet, tränade i Sandviken och sen har jag legat i soffan och slöat.. En riktigt slödag..

Träningen i Gävle igår gick precis hur dåligt som helst, det blev inte ett enda bra lyft.. Bänken var så  hal så jag tappade bryggan helt,. Hasade med både rumpan och skuldrorna, då finns det inte mycket att göra.. Katastrofdåligt..

De dåliga vibbarna har hängt sig kvar till idag, dagens pass blev kort men effektivt.. Bara knäböj rakt igenom passet..

I morgon får det bli ett bättre pass, rygg och biceps..

5 dagar kvar tills dubbdäcken måste av och jag har inga sommardäck än.. De som satt förra sommaren är slät, måste ha nya.. Blir en beställning från Jimmys Däck i Bodås.

Nu fortsätter filmen..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar