torsdag 8 april 2010

Toppen toppen!

Det är en strålande dag idag!

Ringde farmor och kollade så de är i torpet runt midsommar, de hade inget planerat (pensionärer ju) men de skulle åka upp om jag kommer.. Toppen toppen! Semestern ser ut att vara fullbokad. Har försökt ringa Skysport idag men får inget svar. Vill ställa lite frågor innan jag ger mig in i det här.. Det är nog det knasigaste jag någonsin gjort. Att tävla i bänkpress är fullständigt normalt jämfört med att flyga skärm känner jag.

Tänk er känslan..... Tänk att bara ta några kliv frammåt för att sen lyfta från marken och efter en kort stund vara flera hundra meter upp i luften... Jag får gåshud... FRÄNT! (Tänk om jag inte törs?!)..

Kanske står jag där i Åre om 2.5 månad och gör min första backglidning.. Och om tre månader gör min första självstädiga flygtur.. FRÄÄNT!

Det blir ytterligare en vilodag för min del idag.. Den var verkligen välbehövd igår och idag har jag lite dåligt med tid.. Ska till banken efter jobbet och få allt klart.. Vi började ju byta bank i december och det är inte klart än.. Lite trött blir man ju..

Efter mötet bär det av hemmåt för att tvätta och strecha ut kroppen inför morgondagens bänkpass som troligen blir i Gävle hos Gävle KK. Roligt!

Nu lär jag ha kaffe...

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar