lördag 17 april 2010

Vad göra då?

Underbart med helg!!

Sov länge, klev upp och drack en kopp kaffe, frukost och sen iväg för träning.. Var ju bara det att pappa är på Corvette-träff i Borlänge så det var bara för mig att åka hem igen.. Såå, vad göra dååå.. hmm.. Planterade om två blommor, och i skrubben där jag har blomjorden såg jag att kofoten stod.. Såå, Vad kan man göra, en kofot och tid över... Jag gick så klart ut och rev altan..

Vart lite jobbigt efter ett tag så halva altan är borta.. Träet var så ruttet att spikskallarna for rakt igenom..  Nu har jag just duschat och sitter och väntar på farsgubben så jag kan träna..

Galet trött är jag, det är nu jag ska vara inomhus, lite svårt bara att hålla sig inne nu, har ju inget projekt på gång inomhus..

Full ös denna eftermiddag och sen blir det en tidig kväller.. :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar