söndag 18 april 2010

Vindstrut

Så har denna veckas lördag passerat.. Jag har haft en bra dag.. Det vart ingen bänkträning idag. När jag åkte ner till mor och far för andar gången idag med träningsväskan i högsta hugg blev det bara mat prat och Maltemys, sen for jag hem..  körde ett pass inne på ETC istället, knäböj, rygg och biceps.. Bänken får vänta till i morgon..

Innan jag åkte ner för att träna (äta) låg jag en stund i soffan och funderade.. Mina tankar går mycket till luften nu, flyg, material, skärmar, platser.. Tänkte att det vore bra om jag kunde sätta en vindstrut nere vid fotbollsplanen, då blir det ett perfekt start och landningsställe.. Sen slog det mig att jag har för mig att det sitter en strut där nere någonstans.. Så på väg hem till mor och far åkte jag förbi där och ser att det ju var så, det sitter en stor fin vindstrut på värmeverket alldeles intill.. Hur bra är inte det?! Det är ju som meningen att jag ska flyga där.. Just där.. Så bra.. Tusan vad jag längtar till Åre nu!

Senare blev det filmkväll för min del, Alec har ju varit och fiskat idag (kooonstigt va), såg sista filmen ur milleniumtrilogin. När jag precis var på väg att lägga mig ringde storebror och ville ha skjuts från Kungsgården.. "ett gult hus på vänster sida", bara det att huset är ommålat till grått och ligger en bit in till vänster bakom ett annat hus. Tur att Kungsgården inte är så stort.. :)

I morgon ska jag fortsätta riva altanen, så blir det träning, tvättning och lite matlådelagning inför veckan som kommer..

Nu sängen..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar