onsdag 7 april 2010

Fantastiska T-sprit!

När jag skulle putsa rören till trappräcket for jag ner på macken för att köpa T-Röd. Rören blev jättefina.. Sen tog jag trasan och skulle se om jag kunde få bort de där fläckarna på trappstegen som jag inte fått bort med nått annat.. De försvann direkt..

Igår kväll när jag passerade hallen och tittade ner på golvet kom jag på tanken att det kanske skulle kunna gå att få rent med T-sprit, det är sån där hemsk ingrodd lort där som har lagrats i 40 år. Vi gjorde rent så gott det gick och polerade golvet efter det när vi flyttade in.. Jag blev riktigt glad då jag märkte att allt lort försvann med T-sprit. Halv elva igår kväll kröp jag omkring på hallgolvet och gnuggade. Jag vet inte vad jag har för problem egentligen, jag blir som nästan lite manisk när jag kan putsa bort saker..  Samma sak hände t.ex med en köksbänk som var riktigt äcklig men som efter mycket gnuggande och ångtvättande blev riktigt fin.. Den köksbänken vart putsad på i många timmar.. Men den blev ju så fin sen..

Nu vet ni vad jag gör när jag kommer hem från arbetet i eftermiddag, jag ska ligga på hallgolvet och putsa.. För igår kväll testade jag bara.. Verkar ju inte vettigt att städa halva natten om man ska upp och jobba sen..  Helt ovettig är jag ju inte.

T-sprit är det bästa! Jag ska bli storkonsument, då kommer de tro jag är en alkis på Macken, jag ska köpa T-sprit och limpor i massor..

För övrigt har jag suttit och stirrat på Skysport.se alldeles för mycket de senaste dagarna.. Jag som tänkte jag inte skulle ta någon licens än på några år.. Men ärligt talat så är jag för sugen för att låta bli.. Om det är så att jag kan vara lite ledig i sommar så bokar jag nog in mig på en kurs.. Det är mycket om, men, kanske och nog här, det är för att jag inte bestämt mig, jag bara vill väldigt gärna..

Foto: www.skysport.se

Snart är det lunch, fantastiskt..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar