måndag 5 april 2010

Jag blir så glad!

Ett bra träningspass gör mycket för själen, flera bra pass flera dagar i rad ger mig lyckorus! Jag har rus nu!

Iofs gick bänken i lördags ruskigt dåligt, den gick så dåligt att vi bestämde oss för att ge upp och försöka dagen efter.. Såå, igår rovade igen efter att jag stretchat ut kroppen ordentligt, och mycket riktigt gick det passet betydligt mycket bättre.. Faktiskt oerhört bra, så bra att jag fick lite rus.. 

Nu kom jag nyss hem efter ännu ett suveränt pass, marklyft som gick tokbra, så bra har det aldrigt tidigare gått. Jag blir så glad! 

En annan sak som gör mig glad är att Telia fungerar på topp igen.. Det har varit mycket strul.. I veckan hämtade jag ut modemet som de glömde skicka sist.. Och det var ett finfint modem.. Det är trådlöst, och det gör mig glad.. Nu kan jag ligga i soffan med datorn i knät och se vad som händer i vääärlden.. fantastiskt.. 

Sa jag att jag var glad? 

Bilen är tvättad, kläderna tvättade, disken är diskad, huset städat, maten lagad och nu ska jag bara ligga här hela kvällen och vara mosig..  

Återkommer.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar