söndag 3 juli 2011

Jag önskar det vore Fanta

Kvällen igår vart riktigt trevlig. En riktig toppenkväll helt enkelt, trots det tror jag nog att jag dricker Fanta nästa gång.. Har precis lika roligt ändå och så här dagen efter ångrar jag att det inte var Fanta jag drack igår..
Hur som, jag höll mig städad, någorlunda iallafall, sov till ett idag så denna dagen bara försvann.. Sitter och klurar på hur jag ska kunna somna snart igen, jag har ett arbete att sköta i morgon, semestern är slut för denna gång.

Det är bara att hugga i och kämpa på och räkna dagarna till nästa semester, är ledig en vecka till i augusti, jag längtar till augusti..

Ja men, dagen idag, jag har putsat allt som putsas kan i min kameraväska, lagt ut en väska och ett objektiv på Blocket, dumt att ha saker som man inte använder..
Grejat ute i hönsgården och bundit flugor.. Alexander köpte en vingbrännare till mig i veckan så nu är det ju lite roligt att binda flugor med vingar.. :)
Farmor och farfar kom just förbi och tittade på våra kinesiska dvärgvaktlar. De har flyttat ut nu, Alec byggde en liten hönsgård inuti hönsgården, den lilla gården har mindre maskor i nätet så de kommer omöjligt ut nu.

Nu ska jag göra mig klar för sängen och försöka läsa mina ögon trötta..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar