måndag 18 juli 2011

Planering..

Oooh vad jag är sugen på trädgårdssysslor nu, nog för att det ofta ligger ett sådant sug och pyr men nu har det blossat upp ordentligt, hela kvällen har jag ägnat åt att leta efter olika perenner och ettåringar som matchar varandra och gillar samma jord. Jag ska ju ha en heeel veckas semester snart igen och något ska jag fylla den med. Jag tror det är viktigt att faktiskt ta det lugnt på semestern, göra saker man inte hinner annars, roliga saker, må bra saker.. Nu ska anlägga en ny rabatt... igen...
Vill ha en sån romantisk rund rabatt med vita och ljust rosa blommor, med en vit pion,  en rosa ros, vallmo, aklejor, en stor rosa klematis, luktärt, stjärnflocka och massa mer.. En färgren rabatt, en rund fluffigt gullig rabatt som blommar hela sommaren..
Ja, så om någon av er läsare har någon av dessa blommor som ni vill bli av med så vet ni vem som vill ha.. ;)

Måndagar är bra sköna dagar, de bara försvinner, fullt upp hela tiden och klockan springer framåt..

Från min inspirationsmapp på skrivbordet, den jag fyllt med bilder ikväll:






Förstår du? Fluffigt gulligull.. 

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar