fredag 22 juli 2011

Påfylld kameraväska..

Härlig fredag, en toppendag!

Direkt efter jobbet blev det en tur in till MediaMarkt för att införskaffa lite nytt till kameraväskan, igen. En blixt, en Nissin Di622 för att vara exakt, den överraskar, jag är imponerad faktiskt!

Väl hemma kröp jag runt i gruset och fotade en larv, dock utan den nya blixten då jag fotade macro.. Här är den..




Grön larv med rosa prickar

Jag har problem med ryggen, verkar som att jag sträckte mig i förrgår, igår gjorde det ont och idag har det smärtat ordentligt.. Har ägnat en halvtimme i massagestolen och det verkar faktiskt som att det släppte lite, får ta en sväng till i morgon bitti så kanske det blir ordning på mig också.. Vore bra med en bra rygg då det blir till att stå i vedhögen hela långa dagen i morgon..

Vad tusan hände i Norge? Vad är det de vill? Varför gör man sådär? Blir bara så ledsen.... Varför kan folk inte bara vara snälla, hur svårt kan det vara? Varför!!??

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar