tisdag 26 juli 2011

Trampa på..

Veckan har dragit igång.. På väg hem från jobbet igår bestämde jag mig för en cykeltur, fick en stark känsla av att jag faktiskt borde köpa en hjälp, såå, vände in till stan igen och sprang in på Cykelbyggarn..

Se så tjusigt! Dagens hjälmar är inte som de jag hade när jag var barn, dessa väger knappt något alls, de sitter bra och bara är där.. Kändes som ett smart köp..
Fast, inte gick det nå lättare att cykla, fy bubblan vad det är jobbigt.. 13 km, till Hammarby och vände, skogsvägar hem.. Jag hade en snittpuls på 160 och max blev 184, skulle ju kunna cykla på ett behagligare sätt än så..

Tisdag idag, då är det 9 arbetsdagar kvar innan jag ska vara ledig en vecka, bästa lediga veckan, jag längtar!

Har en sån vansinnigt dålig hårdag idag, det blev en tofs, när hade jag tofs på jobbet senast tro.. ? Räddningens tofs, katastrofhår!

Jag längtar till gymmet, känns som jag varit borta jättelänge fastän jag inte varit borta alls, bara några vilodagar i vanlig ordning.. Men som jag ser fram emot dagens pass!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar