onsdag 20 juli 2011

Jobba då!

Puh! 8 timmar på jobbet, en och en halv timme svettandes letandes efter skor, jag gillar inte att köpa skor.. Telefonen ringde och jag åkte tillbaka till jobbet och plockade ut lite grejer, levererade och sen hem, bytte om och ställde mig vid vedmaskinen.. Kom just in, jag är trött nu.. Fnattdag, en fnattig svettdag..

Expressen igen då, de skrev att det var farligt att dricka vatten, exemplet de tog upp, på hur farligt det är, var när en kvinna dog efter en vattendrickartävling, hon drack åtta liter och dog.. Jag vet inte, men tankeverksamheten på expressens alla reportrar verkar inte riktigt fungera i värmen, de kanske fått värmeslag, vätskebrist? Våga vägra dricka vatten..
Jag vet inte, men jag har svårt att förstå att det ska vara så svårt att förstå vad lagom är.. Klart som fan att man inte ska hälla i sig åtta liter vatten i en tävling.. Och självfallet är det inte farligt att dricka vatten.. Lagomt med vatten..

Alec har bosatt sig i garaget nu, han gör Novan klar för försäljning, såna smågrejer som ska fixas bara.. Småputs tar tid, han har bott där i snart fyra dagar, knappt sett karln..

Nu kryper jag ner i sängen och laddar inför en arbetsdag i morgon, jobba-träna och kapa ved, jag börjar kunna det där nu, tur det är semester snart igen, då kan jag bara träna och kapa ved.. ;)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar