onsdag 13 juli 2011

Vaccin

Oh vilken trevlig dag det är idag. Vaknade relativt pigg, just som en mört då mitt vänstra öga var riktigt rött, har varit så i några dagar och idag var det värre.. Pollen.. Hur som, bra dag, skitkallt ute så långbyxor på, när man väl vant sig av med strumpor känns det inget vidare att dra på dem igen.. Träningsvärk sen gårdagen och det är glädjande, jag gillar känslan..

Bra dag på jobbet och sen till sjukan och fick mina sprutor.. Gick fort idag, lite folk under semestern, dit och in nästan direkt.. In och kollade lungorna, fick två sprutor som vanligt, sitta i väntrummet 30 minuter för att se att jag inte får någon dum reaktion, kolla lungorna igen och sen hem.. Hem och somnade på stört, det är ju så det blir, jag blir trött.. Sjuk.. Men så i morgon är jag frisk och pigg igen, det är ju fantastiskt!

Nej men, jag har inget vettigt att säga idag heller..

Snart är det helg igen.. :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar