onsdag 16 september 2009

En underbar dag!

Vad fint att se texten från ett inlägg med små bokstäver.. Hela dagarna skriver jag versaler.. För det är så vi gör på Dahl.. Alltid stora bokstäver.. Ja, om man inte ska skicka mail då.. Jag tycker det är lite stressande att få ett mail med stora bokstäver.. det är argt.. lite otrevligt sådär.. obra..

Idag är en bra dag.. solen skiner och det är höst.. Träningsvärk mest i hela kroppen... Mitten på veckan innebär att det inte är långt kvar till helg.. mycket skönt! Måste få enr lökarna i backen snart.. Mina finfina liljor i mitt nya fina land.. det blir braa.. :)

Nej men nu så.. Inväntar min arbetskamrat som är på lunch, när han kommer tillbaka åker jag in mot Gävle för att få några vaccinsprutor.. Nej, inte influensa så klart.. pollen i vanligt ordning.. 

Mjooo.. 

Återkommer.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar