lördag 12 september 2009

Härliga härliga dag!

Det är lördag och solen skiner.. fantastiskt höstväder..

Alec gjorde något mycket förvånande i veckan.. han städade huset(!), Det här hänt en gång tidigare.. Golven är till och med torkade.. jag blir så glaad! För, då slipper jag göra det på söndag.. som jag alltid brukar göra ¨på söndagar...

Såå.. Denna helg ska jag varken städa eller plugga, plugga kan jag inte då lilla datorn är så trött nu så jag kan inte ens vända på huset.. Väntar på att få installationsskivan från min lärare så jag kan lägga in programmet i den stationära..

Detta innebär att jag har massor av tid att göra andra saker.. perfekt, för det finns att göra...

Ska börja med att flytta en stor vedhög från ena sidan av huset till den andra.. sen ska jag ringa och kolla om jag kan få en hel årsförbrukning hemkörd i helgen... och får jag det så kan ni ju tänka er vad jag har att göra sen.... Stapla...

På söndag ska vi även börja sätta upp elementen... det börjar blir dags nu.. verkligen..

Jaa, det är min helg det.. :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar