torsdag 24 september 2009

Så tokigt det kan bli..

Metro har lite problem just nu.. Jag ligger för tillfället tvåa på listan över mest lästa bloggar, helt fel så klart..

Det är ju inte bara fördelar med det, tvärtom, metrobloggen har nu varit inne och tittat på min blogg och där såg de att jag hade en sk. "grafisk annons".. Det var alltså den lilla loggan som tillhör min pappas företag.. Den låg under rubriken "sponsorer".. Som ni ser är den nu borta.. Den fick jag inte ha..

Har suttit och väntat på en offert på ett gäng kläder från ett tryckerifirma idag.. nu på eftermiddagen kom den.. en offert med helt vansinniga priser.. såå, nu byter vi levernatör av arbetskläder i Hanssons.. Man betalar inte över 900kr per st för ett par arbetsbyxor som blir totalt utslitna efter tre månader.. eller ja, det kan man ju göra, men det finns ju ingen anledning.. Såå, nu har jag pratat med ett annat företag som verkar mycket bättre, de hade även bättre märken på kläderna de säljer.. så har de en del träningskläder också.. det är ju bra.. hrrm.. ;)

Älgjakten är i full gång och jag håller tummarna för att de skjuter nått där uppe i jämtland.. så kanske man får smaka på lite gott älgkött sen.. kanske det godaste som finns! Älgkött och potatis.. mums! 

Här om dagen låg den en björn på golfbanan i Högbo.. kul..

Nu ska jag gå och laga mat..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar