torsdag 10 september 2009

Känslan byter om..

Vilken dötrist kväll!

Idag har jag blödigt (skriver man så? Blött? Blödigt?) näsblod tre gånger.. ganska jobbigt.. faktiskt.. speciellt när det börjar efter en nysning i bilen.. jösses.. kul att köra bil med näsblod.. nää..

Efter jobbet var jag ner till mor och far, plockade en massa fröer från mammas blommor.. Fick även med mig liljelökar hem som vi beställde för några dagar sen.. finfina liljor..

Kvällen har iallafall varit dötrist, verkligen, jag törs inte träna ännu, dels för att jag fortfarande hostar och snorar.. men mest för att jag som sagt blöder ur min snok.. det blir ju ändå ganska stort tryck i skallen när man tar i på gymet.. Jag vill träna, jag vill jag vill jag vill!!

Idag har jag hört lite som gjort mig mycket glad, en grej som gör att jag kan få hjälpa till lite och samtidigt öka mina kunskaper (Och en hel drös andra fördelar).. Jag hoppas verkligen att det kommer att bli av, det skulle göra mig lycklig!

Idag är en speciell dag.. det är 090909, men det är inte vad som är mest speciellt med denna dag.. Idag är den dag då en bebis beräknades komma till världen.. Jag ska bli faster.. Min bror och hans Cattis väntar barn.. Jag har gått och varit på helspänn hela dagen... haha.. Önskar er all lycka till när det blir dags..

Nu är det dags för sängen

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar