torsdag 10 september 2009

Näsblooood

igen...

Vid lunchtid idag var jag en lyklig människa.. inget näsblod på hela dagen... hostan är mycket bättre och ingen täppa.. TRÄNING tänkte jag.. Ringde pappa och sa att vi skulle träna.. hann inte mer än att lägga på luren så rann det blod ur snoken igen.. bara sådär.. rakt upp och ner... fint.. kul.. Pappa sa att jag inte fick köra nå bänk idag... gringrin

Kom hem, kände mig pigg.. for ner på gymet för att känna på kroppen.. var ju ändå nio dagar sen jag var där sist.. hua! Det blev ett pass... ett hattfnattigt pass.. hela kroppen körde jag igenom.. två set per muskelgrupp... skitlamt... vist, svetten rann och musklerna fick blodgenomströmning. det var ju det jag var ute efter.. väcka dem efter dvala..

Hem igen... hann knappt få av mig skorna.... och gissa vad som hände? Jaa.. gissa... blooood.. ja just.. näsblod IGEN Jag blir så trött..

Det är inte så där litegrann så man kan dra in en papperstuss i borren heller.. nej då.. det nästintill rinner... sanslöst... Efter allt detta lär jag nog åka och köpa järntabletter eller nått.. får ju brist...

Det är inte lätt att va en vekling...

Nu blire soffan..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar