onsdag 30 september 2009

Gullskrutten!

Titta vad fin han är, min brorson, på Cattis blogg. Man blir ju bara så glad..

Dagen igår var skräp! Dagen idag blir garanterat bättre! Det har jag gett mig tusan på, bara en sån sak som att jag har pannkakor i matlådan får mig att känna en sting av glädjerus.. Idag ska jag även försöka fixa medlemskap på ETC, köra något pass där.. träna mera med Sofi, det var skojigt!

Nej men faktiskt, är så less på gymet där jag tränar nu.. det blir så ibland, för några år sen bytte jag och tränade på ett gym i Sandviken några månader, sen när jag gick tillbaka till Storviks gym så kändes det så bra. Motivationen behöver höjas nu.. så är det.. Sen en annan sak jag tror kan vara skönt är att när jag kommer hem till Storvik efter en arbetsdag så är jag tränad och klar.. och jag bör ju vara hemma före halv sex.. Igår for jag hem direkt efter jobbet, skyndade så gott det gick ner till gymet men kom inte ner dit fören klockan var fem ändå.. och då fick jag stressa.. Vore ju trevligt att hinna med lite pyssel hemma på kvällarna och inte bara ligga utslagen och dödstrött efter jobb/träning.. :)

Nu ska jag återgå till arbetet..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar