lördag 26 september 2009

Påbackad..

Idag är en fantastisk lördag! Det är kanonväder ute! Jag har hunnit med en shoppingrunda i Falun.. Den började ju sisådär..

Efter att ha parkerat bilen så gick jag för att köpa parkeringsbiljett, gick bakom en bil för att korsa gatan och då fick dumfan för sig att börja backa, utan att titta i backspegeln eller vrida på sin gamla nacke, han backade helt enkelt på mig.. Han märkte den, för när jag slog näven i bakrutan så stannade han, men han brydde sig inte, han hade inte ens vett att veva ner rutan och be om ursäkt, eller ens fråga om jag var okej.. hmm.. Ja, jag knallade vidare och köpte min biljett...

Så kan det vara, jag är helt enkelt för snäll. Så typiskt mig, såna där gånger önskar jag att jag kunde explodera på en gång, gå fram och sparka backspegeln från bilen eller nått.... men nej, jag går och funderar, analyserar och kanske blir irriterad, det tar för lång tid.. Men, det hade ju ändå inte fått någon effekt att sparka bort backspegeln, för den använder han tydligen inte iallafall..

Jamenja...

Har varit ute och pysslat i trädgården också.. planterat finfina lökar, både vår och sommarblommor..

Tjabo var så klart med ut han också..

Kladdkråka

Nu är det dags att städa lite, och plugga lite.. och tvätta..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar