tisdag 22 september 2009

Knasnätter!

I flera nätter i rad har jag vaknat vid 01-02 tiden.. Bara det känns lite beklämmande.. Jag tycker inte om att vakna på nätterna.. Men inte nog med att jag vaknar, jag vaknar för att jag ligger och drömmer en massa tok.. bara tok..

I natt var jag ute och fyllekörde med min Seat, skulle hem till Storvik och hämta nått, men så fick jag punktering, tog en järnpinne för att använda som spett och bryta bort hjulet.. det resulterade i stora bulor i dörren.. sen kom mina föräldrar och var jättesura för att jag var full.. Jaa, och sen vaknade jag.. låg och analyserade drömmen och insåg att jag inte alls druckigt, inte i drömmen, för jag hade ju aldrig öppnat den där ölen.. helt oskyldig alltså.. sååå puckad.. För det första så skulle jag aldrig någonsin sätta mig bakom ratten onykter (jo, det finns ju vissa omständigheter som skulle få mig att köra, men den risken är liten), och för det andra händer det väldigt sällan att jag är onykter..

Ni kan ju förstå varför det är jobbigt att vakna på nätterna.. gah!

Jo, så, vaknade i morse och var trött och förvirrad, bara för en dröm.. mjoo..

För övrigt är det är mycket bra dag! Det är tisdag, det är grått och kallt men ändå, en mycket bra dag! :)

Idag ska jag göra ett nytt försök med mitt knäböjspass..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar