onsdag 2 september 2009

Hysteri..

Denna dag blev inte bättre.. Febern kom ganska direkt efter ankomsten till arbetet.. väntade till efter frukost och sen ringde jag till växeln och sjukanmälde mig.. kände att det kunde vara bra att vänta lite med att säga till jobbarkompisarna att jag var sjuk tills det var tomt i lokalen.. Det räcker ju med att man råkar nysa så är det någon som hasplar ur sig någonting om svininfluensan.. Lite hysteri över det hela tycker jag..

Hur som då, nu är jag iallafall hemma, mjukisbrallor, ligger under filten i soffan med datorn i knät.. ska sova en stund, om en stund.. inte så lätt dock, Tjabo vart väldigt glad över att jag kom hem tidigt och Skanska arbetar för fullt med en massa stora tunga maskiner utanför.. ingen aning om vad de gör, men det blir säkert bra..

Det är tävling i helgen, jag hade inte tänkt att vara med.. men ändå, varför blir jag alltid sjuk när det närmar sig tävling? Va? En slump antar jag... Kanske ska stanna inomhus, isolera mig inför nästa tävling? Så jag är säker på att kunna vara med.. :)

Nej, nu får datorn vila en stund, för det ska jag göra..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar