onsdag 3 februari 2010

Det är för roligt!

Jag var halvdöd sent igår kväll..

Var ju på möte på banken igår efter jobbet, skrev på en halv miljon papper som det kändes.. Men nu är det färdigskrivet..

Efter mötet knallade jag upp till ETC för ett efterlängtat bröst-axlar-triceps-pass.. Allt gick riktigt bra förutom militärpressen där jag hade hoppats på ännu en ökning sen senaste passet.. Har lyckats persa varje träningspass i flera veckor, men nu var det visst stopp och jag tangerade istället. Inte fy skam det heller.. Jag gillar verkligen ETC.. Motivationen är tillbaka och nu är det svårt att slita sig från gymet och inse att det faktiskt räcker för idag..

Idag blir det dock vila, ofrivilligt, ska in och ta den där sensibiliseringsbehandlingen... Eller kortare; vaccin.. ;) Sex veckor sen senast.. Det som är synd är att jag blir så oerhört trött efteråt, jag ligger som en påse nötter i soffan tills det är dags att förflytta sig till sängen.. Det tar hårt på immunsystemet. Ofta känner jag mig sjuk i några dagar efteråt med.. MEN, det är sååå värt det!

Förra året kunde jag stå ute och måla huset hela april, sen låg jag sjuk i två veckor och efter det var det bra.. Har jag tur kanske jag klarar mig med endast en sjukvecka i år.. Det skulle göra mig överlycklig!

Fick frågan här om dagen hur många sprutor jag har kvar att ta.. Jag vet inte, och inte spelar det någon roll heller, jag skulle kunna åka in och ta en spruta var sjätte vecka i resten av mig liv..  Det är så mycket värt att inte vara sjuk! Men det är väl en sisådär 2.5 år kvar tror jag.. eller nått..

Träningsvärk mest överallt dag! Jag gillart! :)

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar