torsdag 11 februari 2010

Det är något som är fel!

Jag börjar jag blir riktigt trött på att vara trött.. Varje dag efter arbetet denna vecka har jag varit helt slut.. Har slängt mig på soffan när jag kommit hem och sovit 1-2 timmar, vaknat och fortfarande varit lika trött.. Tvärsomnat igen vid tiotiden.. vaknat på morgonen och varit tröttare än tröttast.. Nu får det vara nog!

Sån här trötthet måste ju bero på något.. Det finns två alternativ.. Det ena är att jag har en förkylning som håller på att bryta ut, det andra är att jag har någon mineralbrist.. Jag tror på det sistnämnda.

Lätt ordnat i så fall, blodprov för att se vad det är och sen proppa i sig..

Idag kommer sotaren och kontroller vårat nya pannrum.. Efter det ska jag sätta mig ner och skriva en bygganmälan och skicka till kommunen.. brabra..

Solen strålar från klarblå himmel, nu skulle man ha varit ledig..

Ledig ska jag vara hela påskveckan, jag längtar! Har inte varit ledig en hel vecka sen jag började för över ett år sen..

Åter till arbetet..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar