fredag 5 februari 2010

Jag kom hem!

Jaa, det verkar inte som att det blev någon punktering på bilen i onsdags.. 0.5kg luft bara, åkte småvägar hem och stannade till vid varenda mack för att kolla lufttrycket..

Varje kväll denna vecka har det varit något att göra, nu är det äntligen fredag och helgen är verkligen efterlängtad! Jaa, gissa vad jag har för planer.. haha.. slipa, spackla och måla.. :)

Ikväll blir det eventuellt träning i Gävle med pappa.. Ingen bänk tror jag, kanske marklyft och rygg.. vi får la se..

Var till Emelie Andersson och klippte mig igår.. Så här kort hår har jag inte haft sen jag gick i niondeklass.. Även första gången jag inte har det uppsatt på jobbet.. Jag och hår, helt fantasilöst..

Varje morgon denna vecka och förra har jag suttit på youtube och drömt.. Jag har en dröm som jag nu bestämt mig för att uppfylla.. Inte i år, kanske inte nästa.. men inom några år ska jag göra det! Jag ska dela med mig av min dröm vid ett annat tillfälle.. Berättade för mamma igår och hon lät inte så nöjd om man säger så... Men, ni ska få höra sen..

Nu ska jag äta fredagsfrukost.. Den bästa på hela veckan..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar