onsdag 10 februari 2010

Hur kul är det då?

Jag hade vilodag igår.. När jag kom hem från jobbet tog jag med mig Tjabo och kröp ner under filten i soffan, sen sov vi i två timmar.. Vaknade och var likblek, fryssen och supertrött.. Tror jag håller på att bli sjuk.. trist! Har inte tid med det! Jag vill träna!

Ska vila en dag till så kanske det inte bryter ut någon förkylning..

På Kommunens växel svarar de "Festivalstaden Sandviken", det tycker jag var lite roligt.. haha! Det är som lite överdrivet det här med melodifestivalen tycker jag.. Dock roligt att vi skickade Malena förra året, det var udda.. Oerhört duktig är hon.

Ja men jaa.. Ska ta en tripp till Bernö handelsträdgård efter arbetet och inhandla lite våriga blommor och torvbriketter.. Ska prova så frön i såna i år.. Enkelt! 

Nu lär jag jobba en stund till.. 

Återkommer.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar