lördag 6 februari 2010

Igen reservnyckel....

Idag ställde jag klockan på ringning på en vettig tid.. klockan nio klev jag upp, åt frukost och åkte till Sandviken för att först handla mera spackel och doningar på XL-Bygg, sen vidare mot gymet.. När jag parkerat bilen utanför och tog upp nyckeln för att låsa såg jag att jag fått med mig Volvonycklarna.. Alex skulle åka och fiska, så det vara bara att hoppa in i bilen igen och åka hem till Storvik.. Ingen träning alls..

Nu har jag hunnit med att spackla stolparna en sväng till, sitter och väntar på att pappa ska komma och hämta mig för ett nytt försök till träning.. Bra ändå kanske att det inte blev någon på förmiddagen, nu får jag ju sällskap.. :)

Efter träningen blir det till att slipa mest hela dagen.. Jag börjar bli trött på att spackla och slipa nu och vill gärna få den biten klar idag så jag kan börja måla i morgon.. Eller kanske tillochmed senare ikväll..

Ja men först, marklyft och knäböj i ett riktigt mördarpass! Kul!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar