torsdag 25 februari 2010

Kunde inte bli bättre..

Här sitter jag och funderar hur jag ska ha råd att köpa en flygskärm, sen kommer lönekuvertet med en finfin bonus! Den Bonusen får betala  de tre licenser jag behöver för att få flyga Paramotor själv.. Oerhört lägligt... Tänk vad glad man blir! :) Jag visste inte att vi hade bonusar på Dahl, jag tror aldrig det hänt förr.. Inte ett ljud om varför heller.. Kanske för att vi har gått så bra under hela lågkonjukturen.. Säljare av världsklass... typ..

Det verkar ju som att det faktiskt gått bra för hela VVS-branschen under lånkonjukturen..

Jag längtar till klockan blir fyra, tänkte åka hem till Familjen Hansson-Lind och kramas lite på Malte. :)

Behövde inte köpa ett nytt dörrhandtag, Alec är händig (inte händig som i händig på andra sidan älven), han lagade det gamla handtaget.. mycket bra.. :)

Jösses vilken träningsvärk jag har idag, hela kroppen förutom biceps, framsida lår och vaderna.. skönt.. ;) Är som lite lättad att jag har vilodag idag..

Snart helg, underbart skönt.. Jag har inga planer alls förutom att måla klart stolparna.. Efter den målningen är de ju faktiskt klara, sen ska jag bara beställa hem ett x antal meter rostfria rör, fem meter tubrör och svetsflänsar, kapa bort gamla räcket och montera dit det nya.. :)

Nej, jag lär ta och jobba på lite nu..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar