tisdag 9 februari 2010

En fotidiot..

Igår knäppte jag ungefär 40 bilder på Tjabo, och ca 20 på min fot.. Pappa visade mig en massa grejer om hur man fotograferar i helgen.. Trots att jag haft systemkameran i ett år så har jag inte lärt mig den än.. Men snart så.. Ska ta tag i det där och lära mig..

Träningen igår gick riktigt riktigt bra! Det känns idag! Vet dock inte vars träningsvärken i biceps kommer ifrån.. ?..

Vilodag idag.. Trist men nödvändigt.. Träningsvärken stoppar mig.. Varför sitter det i så länge för? Är faktiskt lite surt. Får alltid träningsvärk och den sitter i i 3 dagar efteråt.. sjukt ju.. Dålig återhämtning?

Nu vräker det ner snö igen.. fint.. Det som är bra är väl att den nya snön täcker över den fläckiga gula snön.. Snön har för övrigt gått över storleksgränsen, det är så stora flingor nu att de öppnar entredörren...

Mjaa.. Ska titta runt på internetet och vänta ut lunchen..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar