måndag 1 mars 2010

Sämsta helgen på länge..

Min helg blev inte alls som jag tänkt..

I fredags eftermiddag var jag på hälsoundersökning på företagshälsovården. Alla värden var toppen, fanns ingenting de ville ändra på.. kändes ju bra.. haha.. Inte för att jag var speciellt orolig, men man vet ju aldrig..

Senare på eftermiddagen efter att jag kommit hem och ätit middag vart jag galet trött och la mig och sov en stund.. Vid nio spydde jag.. Efter det kräktes jag 6 gånger till, fram till lördag morgon.. Sen har det varit lugnt.. Dock är magen fortfarande dum.. Kan väl bero på att jag inte ätit sen i fredags, och den maten fick jag ju inte behålla.. Försökte äta riktig mat igår kväll, fick inte i mig nått... Inte sådär jätteroligt direkt..

Nu sitter jag på jobbet, vet inte riktigt hur det här ska gå idag, det går bra så länge jag sitter stilla och rakt..

Mjaaoo, så ligger det till, det var väl trevligt att läsa om spyor så här på morgonkvisten? ;)

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar