tisdag 9 mars 2010

Otroligt roligt!

Så har det blivit tisdag.. En helt vanlig tisdag på jobbet.. Det kryper i kroppen på mig, det blev ingen träning igår då vi åkte till Jäderfors efter jobbet och sen var jag trött och Tjabo ensam.. Så jag åkte hem.. Idag blir det träning och jag har längtat sen jag vaknade i morse.. Roligt pass idag, bröst axlar och triceps hör ju till favoriterna.. :)

Farfar hade fått en bok i födelsedagspresent.. Den verkade så bra så jag sprang och köpte en till mig själv på lunchen.. över 500 sidor med bra-att-veta saker.. Sånt är roligt.. :)

Krokusarna har tittat fram i rondellen i Sandviken.. Det innebär inte att vi har snöfritt och vår utan att fjärrvärmeledningarna läcker och töar en linje i rondellen.. Våren kommer dit flera veckor innan den kommit till övriga stan..

Känns ändå som att våren är på ingång nu, det är så slirigt ute att det var svårt att gå.. Det droppar från taket och bilen ser inte längre ut som en igloo..

En halvtimme kvar till träning.. juppjupp..  

Återkommer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar