torsdag 4 mars 2010

Så roooligt!

Idag händer det! Nu ska jag äntligen träna igen, som jag har längtat!

Blir en liten mjukstart med rygg och biceps.. Nu var det 7-8 dagar sen jag var på gymet senast.. Sabla magsjuka!

Annars händer väl inte så mycket, strålande vackert väder idag igen, lagom kallt och veden börjar ta slut.. Igen.. Får nog åka och hämta en kärra till i helgen..

Fick alla papper på pannan igår, bygglovet är klart så det är bara att elda på.. hosthost.. hrm.. Hur som, jag är väldigt imponerad av bygg & miljökontoret på Sandviken kommun. Riktigt trevliga, de svarar i telefonen, de svarar på brev och fixar allting väldigt snabbt!

Nu är det inte många veckor kvar tills jag är ledig, ska bli underbart skönt! Hoppas vårvärmen har kommit då.. Lär ju inte ska hända, men hoppas kan man alltid göra..

I vintras var pappa helt säker på att det skulle vara snöfritt och vårigt redan i mars, jag betvivlar det starkt! Corvetten får stanna i garaget i många veckor till.. Likaså vår Nova.. Den har inte blivit startad ens en gång i vinter, stackars bil.. Saknar ljudet av den en aning ;)

Nej, nu ska jag ringa lite samtal och skriva några ordrar innan det är dags att äntligen få gå på lunch..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar