torsdag 18 mars 2010

Jag hörde en kör..

Fy vad jag sover dåligt på nätterna! Inte så att jag vaknar, men är så trött när jag kliver upp.. Alec säger att han vaknar för att jag sover dåligt, kan ha att göra med att jag babblar en del ibland.. I förrgår kväll hade jag knappt hunnit somna fören jag vaknade av att jag trodde TVn stod på, jag hörde en kör som sjöng, eller snarare hoade.. Satte mig upp i sängen och undrade vad det var, sen gick jag upp och när jag stod där i vardagsrummet och tittade på den avstängda TVn hörde jag att huset var knäpptyst, Helt tyst förutom den djupa Suck som Alec kom med.. Det är tur man är mindre ding vaken tid..

Ja men hur som då, jag är trött idag, troligen pga av en massa drömmar inatt, är nog tur jag inte minns vad jag drömmer om, det får min skalle att flippa ur i flera timmar efter uppstigande... Såå, idag ska jag vila från träning, dels pga att jag är trött och dels för att bilköpet har blivit uppskjutet tills idag så jag ska köra Alec till grannbyn halv sex.. Det är dags att sälja bort någon bil nu, verkar inte alls vettigt att ha fem bilar på två personer..

Jag har blivit en virkningsfantast.. Det kommer nog att bli några mattor innan jag har tröttnat, ska hem till mamma och hämta trasor och lakan som ska bli trasor efter jobbet..

Så var lunchen slut och jag ska jobba på i några timmar till innan jag får åka hem mot byn igen..

¨Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar