fredag 26 mars 2010

Underbart!!

Nu är det ledighet som gäller! Galet skönt!

Vaknade i morse med halsont, perfekt så just nu när jag ska vara ledig, det är ju som lite typiskt, som tur var gick det över under dagen och nu hoppas jag att det inte ska komma tillbaka...

Telia har klantat sig igen, förra helgen var vi helt utan internet, nu fungerar internet men inte hemtelefon, den skulle flyttas till bredbandstelefoni idag så efter jobbet åkte jag ner på byn för att hämta ut paketet med nya modemet.. När jag sen kom hem och öppnade det så låg där bara installations CD-skivan.. Fantastiskt! Inget modem och telefon är stendöd.. Varför händer detta på en fredag?

I morgon ska vi in till Jernvallen på Sy&antikfestival.. Titta på lite tyger och garner och sånt, kan ju vara trevligt.. Vi får se..

Annars har det ju varit en väldigt lugn vecka, knappt någon träning ens, i måndags hann jag inte, tisdag körde jag rygg och ben.. I onsdags var jag in och tog pollensprutor och efter det får jag ju inte träna.. Igår var det pysselkväll.. Tänk om man hade lite mera tid över..

Nu sitter jag och väntar på att Telia ska ringa upp, har väntat i femtio minuter nu, det var en kö på 30.. hmm.. Mycket gnäll över Telia här på bloggen, men jag börjar bli riktigt trött på dem nu.. Sen blir det mat och soffläge resten av kvällen, underbart skönt!

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar