söndag 14 mars 2010

Helgen som varit..

I fredags fyllde min bror 25 år. Jag har längtat efter hans födelsedag sen i januari då jag fick hem presenten vi köpt åt honom.. Det såg ut så här

Den kom från Indien, i indien använder de tydligen inte papper utan syr in paketen i någon typ av väv..

Så här reagerade Martin på sitt paket...

Man ska vara försiktig när man tjatar om att man vill ha en säckpipa.. Det kan dyka upp en 15 år senare.. Grattis Martin! Kilten sydde mamma.. "En sann gentleman vet hur man spelar säckpipa, men låter bli" Vi ser alla fram emot att få höra "Amazing Grace" i midsommar..

Fyra generationer Hansson, fr vänster; Martin, Malte, Peter och Lasse.

Japp japp, det var Martins födelsedag i fredags..

I lördags gjorde jag inte mycket, Tränade bänk med pappa, gick riktigt bra då med, faktiskt bästa passet jag någonsin gjort, känns bra!

Idag har jag inte heller fått mycket gjort, var in till Sandviken och tränade med pappa, igen,  på ETC. Marklyft, knäböj och latsdrag... Sen har jag lagat mat, sytt två hönor, tvättat och gjort en sightseeing i Barkhyttan och runt gruvan i Torsåker..

Nu ska jag snart slänga mig i soffan och titta på film..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar