onsdag 17 mars 2010

En nervös dag..

Såå då var jag hemma igen efter en låång dag.. Jag har varit nervklen sen i morse pga mitt "äventyr" jag skulle ut på idag.. Jobbade fram till lunch och sen for jag hem och åt och bytte om, sen vidare mot dalarna.. Mitt "äventyr" var ett "möte" som jag skulle på.. Nu kan jag bara hoppas på att detta går vägen, det skulle vara himla roligt! Jag håller alla tummar jag har för att det här ska bli av! 

Efter mötet for jag och handlade pysselgrejer, filt, pärlor och små pryttlar, sen åkte jag förbi Vuxenskolan i Hofors för att lämna filtarna till mamma som var där på sykurs.. Nu är jag då hemma och tröttare än tröttast..

Fy vad jag längtar tills snön är borta, då ska vi börja bygga hönsgård och rusta upp hönshuset, för vi har som bestämt oss för att skaffa några fina rashöns.. Troligen blir det ett par japanska silkeshöns och ett par vithättor, vet bara inte vart jag ska få tag på såna kycklingar.. Någon som vet?? 

Ska äta lite nu och sen blir det till att krypa ner i soffan.. 

 Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar