tisdag 30 mars 2010

Min födelsedag..

Så har jag hunnit bli 23.. Gårdagen vart toppen! Fick en massa blommor och presentkort på blommor, det gör mig glad.. Mormor och morfar, farmor och farfar och Martin, Cattis och Malte kom förbi.. När alla de hade åkt kom pappa, mamma ligger hemma och kräks än.. Pappa hade köpt paket till både mig och Alec, vi fick radiostyrda bilar.. hahaha.. De är yttepyttesmå..

Förra året beställde jag ett lapptäcke av mamma, ett överkast till sängen, hon blev klar med det nu, titta vad fint!

Och en tavla till.. Hon kan hon mamma.. Fantastiskt fint!

Radiostyrda bilar...

Efter för mycket tårta och kaffe var både jag och Alec full i energi, såå, när alla hade åkt började demoleringen av trappan...

en timme senare....

Som ni förstår har jag en del att stå i idag, den där trappan är nu livsfarlig.. Blir en tripp ner till Storviks Byggmaterial nu snart och köpa skivor och spackel.. Sen ska jag spackla och måla och därefter ska jag polera upp alla rostfria rör.. Det blir nog bra det där..

Såå,, nu lär jag sätta fart..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar