måndag 1 mars 2010

Stimulans...

Nu har jag varit sjuk sen i fredags, jag får krupp.. Mår riktigt bra när jag ligger ner, men så fort jag reser mig slår verkligheten mig i nyllet! Känns skumt i hela kroppen, magen gör ont och huvudet är yrt..

Var till jobbet idag.. Gick ju skitbra i trekvart.. sen mådde jag pyton.. Åkte hem och sen har jag legat, sen klockan tio i morse.. precis hur trist som helst!

Ligga i soffan framför TVn en dag är inte så roligt, inte en enda bra dokumentär, inget bra program, ingen bra film.. Ingen stimulans över huvudtaget.. Jag har legat här och tittat på Tjabo största delen av dagen, och sovit..Och sett bröllopsfotografen.. Datorn har fått vila, länge.. Har inte haft något mobilt bredband då jag sagt upp hos Telia, Felia, det har bara strulat.. 199:- i månaden och bara strul..

Nu kom jag på att jag kunde ju köpa ett Comviq  och betala när jag ska använda det, perfekt.. Alec fick åka till macken och nu har jag något annat att titta på i morgon.. För arbete lär det inte bli.. Gah!!

Lite avundsjuk är jag på Mor och Far, Stina och Johannes som åkte till Torpet i Jämtland idag, strålande solsken, blå himmel och vacker natur..

Nu ska jag titta på Filip & Fredrik.. Fantastiskt roligt!

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar