onsdag 3 mars 2010

En strålande dag!

Jag är frisk som en nöt, känns som att jag aldrig varit sjuk.. Helt fantastiskt skönt!

Vilken tur jag hade som kräktes på natten, nästan omedveten om vad som hände.. typ.. Iallafall lite mindre medveten än om det hade hänt någon annan tid på dygnet..

Nu är syster magsjuk, väldigt dåligt planerat att bli det nu, de åkte ju upp till torpet i måndags.. Där har de inget rinnande vatten på vintern.. Så det är utedass som gäller.. Hon kanske kommer att bli en väldigt duktig sprinter efter denna vecka.. hehe.. Kan tro att hon springer allt vad hon kan när det börjar bli krisigt.. Titta HÄR på bilderna som pappa tagit uppifrån.. Åååh vad jag vill åka upp!

Nästa gång jag åker upp blir nog då jag ska tillbringa 10-14 dagar i Åre för licenstagning.. Men nog vill jag bo i torpet under tiden alltid..

Det är en strålande dag idag! Jag är full av energi vilket känns helt fantastiskt! Dock inte redo för träning än.. Jag vilar en dag till, så i morgon så.. :)

Nu ska jag fortsätta jobba..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar