söndag 7 mars 2010

Härlig helg!

Jag gjorde precis det jag hade tänkt igår, planterade blommor och sydde gardiner.. trevligt avkopplande.. Sent igår kväll kom Alec på att han skulle dra om kablarna till bredbandet.. Vi har haft lite problem med första-jacket så det behövdes göras om, och eftersom det är bortplockat så fick vi riva en del av väggen.. Under tiden satt jag vid symaskin, kul lördagkväll.. hrm.. :)

I morse klev jag upp klockan sju, knatade ut och började dra om kablar utanför huset.. Ville ju se Vasaloppet.. Sen låg jag och slappade i soffan fram till målgången vid tolvtiden.. Efter det for jag in till Valbo för att köpa mig en ny kontorsstol, den jag har köpte mina föräldrar i samband med att de startade företaget för över tjugo år sen, den är liten och trasig... På IKEA var det proppfullt med folk.. Så många att jag började svettas av ren frustation, jag ogillar skarpt att gå i affärer.. Glad blev jag då jag såg att stolen jag tänkt köpa var nedsatt till under halva priset.. perfekt..

När jag ändå var i valbo passade jag på att springa in på KappAhl och köpa underkläder.. hmm.. ja.. Nu behöver jag inte handla det på ett bra tag framöver iallafall.. Man ska passa på när man ändå är där tycker jag.. Det här med att jag ogillar att gå i affärer har lett till att jag blivit en riktig onlinehandlare.. Det tycker jag är bra.. Iallafall när man ska köpa basplagg, och det är ju mest det jag använder..

Tomtugg...

Har nyss ätit mat och sitter nu här i min nya sköna stol med en kopp nybryggt kaffe, ska låta magen smälta maten en stund innan jag byter om och beger mig in till Sandviken och ETC för ett träningpass.. Marklyft idag.. kulkul..

Mjaa... Så äre..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar